Firma w Anglii / UK i pozycjonowanie strony firmowej 2020

Firma w Anglii UK i pozycjonowanie strony firmowej 2020
Firma w Anglii / UK i jej promocja w Internecie

Dlaczego coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na opcję – spółka LTD? Otóż spółka prowadzona w kraju tak rozwiniętym i sprzyjającym przedsiębiorczości jak Anglia daje ogromne pole do popisu dla sprytnych przedsiębiorców. Od wielu lat, rozczarowani ciągłymi wzrastającymi opłatami polscy przedsiębiorcy – niezależnie od rozmiaru działalności, którą prowadzą, poszukują rozwiązań alternatywnych tak aby zmniejszyć już i tak ogromne comiesięczne opłaty związane z prowadzeniem swojej działalności.

Wielu z nich decyduje się na opcję – firma w Anglii gdyż to właśnie tam odnajdują niezwykle sprzyjające warunki.

Firma w Anglii a rzeczywistość

Co ciekawe, spółka w Anglii wcale nie oznacza, że jesteśmy zobowiązani do przeprowadzenia całej swojej rodziny i rozpoczęcie życia na wyspach le spółka ta to tylko forma prawna. Każdy przedsiębiorca prowadzący ją może zamieszkiwać terytorium Polski i nadal korzystać z jej udogodnień.

Udogodnienia prowadzenia firmy w Anglii to między innymi: proste prawo, brytyjska emerytura, dobrowolne składki społeczne, bardzo wysoka kwota wolna od podatku i niskie podatki. To właśnie dlatego tak wielu polskich przedsiębiorców decyduje się na ten ruch.

Jeśli już zdecydowaliśmy się na prowadzenie firmy w Anglii, to zapewne zależy nam na tym, aby skutecznie promować swój biznes w Internecie. Tak, by co miesiąc pozyskiwać nowych Klientów. Jest to możliwe. Ale należy spełnić kilka aktualnych zasad SEO, które zawsze zadziałają!

Jak pozycjonować stronę firmową w Anglii / UK?

pozycjonowanie Anglia i UK czyli promocja w Internecie strony firmowej
Pozycjonowanie Anglia / UK

Prowadząc biznes w samej Anglii, w jakimś ciekawym mieście, chcemy pozyskiwać właśnie tam lokalnych Klientów. Pomaga w tym lokalne pozycjonowanie swojego biznesu. Należy więc dokładnie ustalić, na jakie frazy lokalne powinna być pozycjonowana nasza strona firmowa.

Przykładowe frazy lokalne: pozycjonowanie Southampton, pozycjonowanie London, pozycjonowanie Newscastle itp.

Kolejna sprawa to stworzenie i pozycjonowanie wizytówki w Mapach Google. Coraz więcej użytkowników mobilnych poszukuje lokalnej firmy na podstawie aplikacje Google Maps. Warto, aby wpisując usługi naszej firmy, nazwę naszej firmy, odszukali naszą wizytówkę, jej dane i dzięki temu skontaktowali się właśnie z nami.

Następnie liczy się skuteczne prowadzenie bloga firmowego i kanałów Social Media. Właśnie to sprawi, że na naszej stronie firmowej zacznie pojawiać się wielu nowych potencjalnych Klientów. I część z nich zdecyduje się na naszą ofertę.

Takie skuteczne pozycjonowanie Anglia / UK organizujemy od dłuższego czasu. Zachęcamy więc, aby skorzystać z naszej oferty pozycjonowania, której cena waha się od 100 do 300 GBP, w zależności od danej strony firmowej i popularności słów / fraz kluczowych. Zapraszamy do Kontaktu, chętnie przygotujemy wycenę i ofertę na pozycjonowanie w przeciągu 1 dnia!

Jak rozwijać własny biznes w 2020 roku przez reklamę w Internecie?

Jak rozwijać własny biznes w 2020 roku przez reklamę w Internecie
Rozwiń swój biznes(mały, średni i duży) w Internecie w 2020 roku

Dziś warto zastanowić się nad tym, co można zrobić dla siebie w tym roku? Nigdy nie jest za późno na to, by zaplanować swoje działania biznesowe na ten rok. Tylko od czego powinniśmy zacząć swoją przygodę z biznesem w tym roku? Co będzie się nam opłacało, a co nie? Co przyniesie nam największe zyski, a co może spowodować, że poniesiemy porażkę w naszym biznesie? Musimy wpierw dobrze to przeanalizować, żeby potem móc nie bać się zacząć prawdziwej historii z naszym interesem.

Odpowiadając sobie na te pytania dowiadujemy się, jak rozwijać własny biznes w kolejnym roku i następnych latach. Zachęcamy by poznać kilka sprawdzonych pomysłów!

Śmiałość to bardzo cenna cecha wśród ludzi biznesu. Nie zapominaj o tym!

Jak rozwijać własny biznes przez biznesplan?

Niestety, wiele osób, które miały pomysł na biznes w 2019 roku bądź wcześniej, już poniosło ogromne porażki. Trzeba bardzo uważać, by śmiałość nie przerodziła się w ryzykanctwo i lekkomyślność. Dlatego dobrze jest zacząć od tego, by zrobić swój biznesplan. Nie musi on być bardzo dokładny. Na początek wystarczy bardzo ogólny, bazujący na podstawowych założeniach i ogólnych obserwacjach rynku. Dobrze będzie, jeśli wykonamy go możliwie jak najszybciej, żeby nikt inny nas nie wyprzedził, nie ubiegł naszego pomysłu na sukces.

Kiedy już jesteśmy po analizach, możemy przystąpić do konkretnego działania i rozpocząć swój biznes. Oczywiście pod warunkiem, że nasze analizy potwierdziły nasze przekonanie, że nasz biznes odniesie sukces. Jeśli nie, to nawet nie warto myśleć o nim dalej. Lepiej zapomnieć o tym pomyśle i szukać następnych. Czasami zainspirować nas może biznes prowadzony przez kogoś innego, a czasami pomysł wpada nagle, niczym piorun z jasnego nieba.

Jak rozwijać własny biznes przez reklamę online?

Ukażemy to na naszym przykładzie. Na podstawie tych informacji mogą Państwo wyciągnąć wniosek, co warto jest czynić, aby promocja biznesu w Internecie okazała się skuteczna. Wskazówki te pozostaną aktualne przez cały czas, więc tym bardziej warto z nich skorzystać!

  • My, zanim zajmiemy się promować nowej strony naszego Klienta w Internecie, to działamy jak powyżej. Najpierw staramy się sporządzić pewien biznesplan promocji danej strony. Przeprowadzamy pewne analizy, zbieramy różne dane, także na temat konkurencji. Wyszukujemy najlepsze słowa kluczowe, na które warto jest pozycjonować daną stronę, ponieważ wtedy można pozyskiwać dla danej firmy wartościowych Klientów, a nie przypadkowych Internautów.
  • 2 etap przygotowań to przegląd danej strony www. Ocena jej wyglądu, szybkości, dostosowania do urządzeń mobilnych, treści. Staramy się ocenić, co warto poprawić, aby strona otrzymała jeszcze lepszą ocenę od Google i przez to było łatwiej ją pozycjonować w dalszym etapie.
  • 3 krok polega na przygotowaniu dodatkowych kanałów promocji czyli Fanpage(warto pomyśleć także o innych Social Media) oraz wizytówka w Mapach Google. Następnie tworzymy plan wpisów w takich kanałach(wpisy w Fanpage + wpisy w wizytówce Google Maps – przynajmniej 1 na tydzień). Przy okazji podejmowane są działania marketingowe, które zwiększają ilość polubień Fanpage oraz umożliwiają pozyskiwanie opinii od Klientów w wizytówce Google Maps.
  • 4 etap polega jeszcze na budowie bloga firmowego, na którym publikujemy przynajmniej 2 wysokiej jakości artykuły w miesiącu, które są pozytywnie odebrane przez Google. I będą umożliwiały pozyskiwanie nowych potencjalnych Klientów na stronie.
  • 5 etap polega już na powtarzaniu tych wielu działań i sporządzaniu regularnych raportów dla naszych Klientów. Mają dzięki temu dokładnie świadomość, co dla nich zrobiliśmy.

Zachęcamy, aby i Państwo starali się rozwijać tak swój biznes w Internecie. A jeśli potrzebujecie w tym kierunku wsparcia, to dajcie nam znać, a chętnie pomożemy!

Jak pozycjonować stronę w Google za darmo w 2020 roku? 9 wskazówek!

Jak pozycjonować stronę w Google za darmo w 2020 za darmo
Zespół zastanawia się, jak skutecznie pozycjonować strony Klientów w Google

Poniżej popularne pytania i odpowiedzi na temat tego, jak pozycjonować stronę, bloga i sklep internetowy w Google, w roku 2020. Tak, aby wyszukiwarka Google ukazała naszą stronę internetową na wysokiej pozycji(najlepiej w TOP 3). Co może się do tego przyczynić? Sprawdź poniżej nasze wnioski zdobyte na podstawie wieloletniego doświadczenia i aktualnej wiedzy na temat SEO!

Przed Państwem lista 9 pytań na temat SEO w 2020 roku i najlepszych odpowiedzi. Zapraszamy!

Jak pozycjonować stronę w Google – 9 pytań i odpowiedzi:

1. Co lepsze – wstawiać artykuły częściej czy lepsze i rzadziej?

Lepiej zadbać o wysokiej jakości artykuły. Taka 1 dobra treść, może sprawić, że inni ją udostępniają, komentują, zgłaszają się do nas itp. Takie dobre artykuły są lepsze od setek artykułów słabej jakości. Dlatego lepiej poświęcić czasami 1 tydzień na przygotowanie dobrego artykułu bogatego w wartościową treść(tekstową+wideo+podcast), niż tworzyć tylko słabej lub średniej jakości artykuły każdego dnia!

2. Czy zakładanie profili społecznościowych w celu promocji jest nadal ważne dla SEO?

Zbytnie skupianie się na takim Link Buildingu już nie działa. Najlepiej, jeśli skupimy się na dobrej treści, która okaże się wartościowa dla innych. Google taką treść będzie polecać i Internauci również, więc linkowanie będzie odbywa się automatycznie i naturalnie.

3. Czy pozycjonowanie i promocja małych firm w Internecie ma znaczenie?

Może masz mniejszą firmę działającą na rynku lokalnym, w danym mieście czy województwie(np. firma sprzątająca, biuro rachunkowe, firma budowlana, firma bhp, salon fryzjerski, hotel, restauracja itp.). Warto te mniejsze i średnie biznesy promować w Internecie, ponieważ tam pojawia się coraz większa ilość potencjalnych Klientów. Nie możemy pozyskiwać wtedy Klientów tylko na bazie ulotek, ogłoszeń w gazetach czy poprzez dobrze przygotowany szyld reklamowy w pobliżu siedziby firmy przy ruchliwej drodze. Warto stworzyć stronę www, Fanpage, kanał YouTube(jeśli się zdecydujemy) i budować dobrą treść na niej, która później będzie promować taki biznes. Jeśli tego nie potrafimy, to należy skorzystać z pomocy agencji reklamowej, która zrobi to za nas! Można także reklamować takie mniejsze biznesy przez reklamę Adwords.

4. Czy współczynnik odrzuceń wpływa na pozycję w Google?

Internauci coraz częściej wchodzą na chwilę na wszystkie strony www. Z tego względu współczynnik odrzuceń nie ma już dla Google tak dużej roli. Zdarza się, że Internauta, który wchodzi krótko na stronę, mimo wszystko uzyskuje odpowiedź na swoje pytanie, rozwiązuje swój problem(poprzez dany artykuł, film wideo czy inny materiał) i przez to cel takiego wejścia został osiągnięty!

5. Czy SSL wpływa na pozycję?

Tak, bezpieczeństwo danej strony, bloga czy sklepu i Internautów, którzy się na nim znajdują to podstawa. Dzięki temu wszelkie gromadzone dane(czytelników i Klientów) są trudniejsze do kradzieży. Jest to szczególnie w przypadku stron firmowych i blogów oraz sklepów internetowych, gdzie takie dane są regularnie zbierane. Google ceni sobie, gdy nasza strona ma wdrożony certyfikat bezpieczeństwa SSL.

6. Czy wynik PageSpeedInsight wpływa na pozycję strony w Google?

Tak, choć ten wynik nie przekłada się na rzeczywistą szybkość strony. Czasami szybkość 100% w tym narzędziu nie oznacza szybkiej strony, może być znacznie wolniejsza. Nie powinniśmy więc tego narzędzia uznawać za wyrocznię na temat naszej strony. Są w tym celu przygotowane inne, specjalistyczne narzędzia SEO.

7. Jak rozliczać się z agencją SEO?

Rozliczajmy się za ich konkretną pracę czyli transparentność przede wszystkim. Powinniśmy wiedzieć, jakie działania będą podejmowali w danym miesiącu z promocją naszej strony w Internecie(w wyszukiwarce Google, Mapach Google czy w Social Media). My na przykład Klientom dokładnie ukazujemy, ile pozyskają nowych obserwujących na swoim Fanpage, jaka treść pojawi się na ich blogu firmowym, jaka treść pojawi się w odpowiednich odstępach czasowych na Fanpage i w wizytówce Google Maps. Po miesiącu takich działań otrzymują dokładny raport z wynikami. Dzięki temu sami widzą, że ich strona jest coraz wyżej w Google na ważne dla nich słowa kluczowe. I pozyskują nowych Klientów, co jeszcze bardziej ich przekonuje, aby z nami dalej współpracować!

8. Czy ruch space search(np. z Google Ads) wpływa na pozycję strony?

Nie, nie jest on brany pod uwagę przez Google.

9. Link Building – czy warto?

Na początku już zwróciłem uwagę, że przede wszystkim należy zadbać o wysokiej jakości artykuł, który Google wypromuje i wtedy zdobywanie Klientów będzie znacznie łatwiejsze. Natomiast to nie oznacza, że nie warto testować i inwestować w dobrej jakości Link Building, na przykład w Artykuły sponsorowane w dobrze prowadzonych serwisach tematycznych. Warto też pomyśleć o budowaniu pewnej treści na temat naszej strony na innych blogach, popularnych kontach Social Media. Wystarczy wtedy porozumieć się z danym Influencerem i ocenić, jak moglibyśmy ze sobą współpracować, aby skutecznie promować swój biznes.

Mamy nadzieję, że masz już lepszy obraz i wiesz, jak pozycjonować stronę w Google w tym roku i następnych latach. A jeśli chcesz skorzystać z naszego wsparcia, to zapraszamy. Daj nam o tym znać!

Reklama firmy w Internecie pozwoli przetrwać każdemu przedsiębiorcy

Reklama firmy w Internecie pozwoli przetrwać każdemu przedsiębiorcy
Reklama firmy w Internecie to podstawa!

Wielu przedsiębiorców zastanawia się nad sensem obecności w sieci. To błąd, ponieważ największe sukcesy biznesowe w ostatnich latach, zostały zbudowane właśnie za pomocą Internetu. W ubiegłym roku ponad połowa dużych firm wykorzystała sieć do prowadzenia i rozwoju swojego biznesu. Warto również wziąć pod uwagę, że coraz więcej naszej codziennej aktywności znajduje się w sieci.

Internet jest to najszybsza droga do rozkręcenia biznesu. Jeżeli przedsiębiorca nie ma wielkiego budżetu, bardzo dobrym wyborem jest reklama firmy w Internecie.

Reklama firmy w Internecie to gwarancja dotarcia do Klientów

Klienci cenią sobie wygodę i błyskawiczny dostęp do informacji. W trakcie poszukiwań zawsze korzystają z Internetu. Jeżeli Cię nie znajdą, stracisz ich! Dlatego warto postawić na reklamę w sieci.

Reklama z wykorzystaniem Internetu cieszy się coraz większą popularnością.

To za sprawą przystępnej ceny. Koszt dotarcia do tysiąca potencjalnych klientów w ciągu miesiąca nie powinien przekroczyć kilkuset złotych.

Jak pozyskać uwagę Klientów?

Warto pamiętać, że aby pozyskać uwagę klientów należy zadbać przede wszystkim o treści prezentowane na stronie, a nie kolorowe banery. Dlatego dobrym pomysłem jest prowadzenie bloga firmowego. Dzięki temu przedsiębiorca może przedstawić swoją działalność w bardziej chwytliwej postaci.

Wiedza i zaangażowanie pozwalają na generowanie darmowego ruchu na stronie. Obecnie popularny stał się e–mail marketing. Pozwala on na nawiązanie bezpośredniej relacji z użytkownikiem. Jest to świetna metoda do informowania klientów o najnowszych produktach czy rabatach.

Warto pamiętać, że obecność w social media pomaga w budowaniu wiarygodności firmy, a nie tylko w podnoszeniu sprzedaży. Materiał reklamowy musi w jasny sposób przedstawiać użytkownikowi charakter treści, które zostaną wyświetlone po kliknięciu w link bądź baner.

Nowoczesna reklama firmy w Internecie

Kluczem do sukcesu jest wykorzystanie nowoczesnych metod promocji. Marketing internetowy stanowi wspaniałą okazję do uzyskania przewagi nad konkurencją. Strona internetowa to nie tylko rodzaj wizytówki.

Wykorzystując odpowiednio najnowsze technologie można stworzyć maszynę do podnoszenia sprzedaży. I należy zapamiętać, że nie istnieje branża, do której nie dałoby się dopasować właściwej kampanii reklamowej.

Taką reklamą firmy w Internecie mogą Państwo zając się samodzielnie. Bądź zlecić to nam, a zadbamy o promocję strony firmowej lub sklepu przez nasze Artykuły Sponsorowane(czyli reklamę strony w serwisach tematycznych, co aktualnie jest uznane za jedną z najbardziej skutecznych metod promocji witryn internetowych).

Możemy także zaproponować regularne pozycjonowanie strony www(co szczególnie związane jest z promowaniem danej strony w Google i Mapach Google na wybrane słowa kluczowe i obejmuje jeszcze promocję Fanpage na Facebooku)!

Marketing firmy online czyli jak skutecznie promować biznes w Internecie?

Marketing firmy online czyli jak skutecznie promować biznes w Internecie
Marketing firmy wymaga promocji w Internecie

Wpisujesz frazę w wyszukiwarce Google i nagle pojawia się rzadko spotykany komunikat o tym, iż wyszukiwana fraza nie istnieje i możliwe, że się pomyliłeś. Chciałbyś aby właśnie taki wynik otrzymały osoby szukające Twojej firmy? Na pewno nie. Dlatego żaden przedsiębiorca nie może pozwolić sobie na zlekceważenie obecności swojej marki w internecie.

To co warto uświadomić sobie już na starcie to fakt, że marketing internetowy nie jest stworzony tylko dla największych marek na rynku.

Marketing firmy dla wszystkich

Badania pokazują, że praktycznie każdą firmę da się wypromować z wykorzystaniem sieci – potrzebna jest tylko cierpliwość, wiedza i porządny research. Każda osoba, która próbowała rozkręcić działalność w sieci na pewno przekonała się o tym, że nie jest to proste zadanie. Proste wcale nie znaczy jednak niemożliwe.

Kluczowe znaczenie dla sukcesu kampanii w Internecie jest poznanie swojej grupy docelowej czyli tzw. targetu.

Określa się go na podstawie ustalonych profili potencjalnych klientów, w oparciu o ich płeć, wiek, zainteresowania czy styl życia. Dzięki tym danym można stworzyć profesjonalną stronę internetową dostosowaną do potrzeb i preferencji klientów, a następnie rozpocząć swoje pierwsze kampanie marketingowe w sieci.

Pierwszy marketing firmy w Internecie

Do działań promocyjnych można wykorzystać e-mail marketing, witrynę internetową przedsiębiorstwa lub na przykład Fanpage na portalu społecznościowym.

  • Pozycjonowanie strony www – podejmowanie różnych działań SEO(link building czyli promowanie danej strony na innych stronach www, budowanie zaplecza – gdzie tworzone są teksty zapleczowe na temat danej strony wraz z linkiem do niej, prowadzenie bloga i audyt strony + jej aktualizacja)
  • Promocja firmy i strony firmowej przez Artykuły sponsorowane – ponad 315 serwisów tematycznych, o wysokich wskaźnikach i ruchu organicznym, na których to może pojawić się artykuł promujący Państwa stronę www. Artykuł o długości 2000 znaków lub 4000 znakó, wraz z odpowiednimi słowami kluczowymi i linkiem do danej strony internetowej. To aktualnie jedna z najbardziej skutecznych metod pozycjonowania!
  • Promocja Fanpage firmowego – firma musi zaistnieć także na Facebooku, a pomaga w tym stworzenie Fanpage. Warto nie tylko utworzyć coś takiego, ale co miesiąc pozyskiwać nowych obserwujących. Niech będą to potencjalni Klienci, którzy będą również dalej promować nasz Fanpage wobec swoich znajomych na Facebooku. My dbając o pozycjonowanie stron naszych Klientów gwarantujemy co miesiąc pozyskanie minimum 100 nowych fanów(a gdy Klient ma specjalne oczekiwania, to możemy również tutaj zwiększyć ilość pozyskiwanych fanów).

Na koniec warto wspomnieć, że naśladowanie konkurencji nie jest dobrym pomysłem. W sieci wszystko szybko wypływa na wierzch i można w ten sposób bardziej zaszkodzić swojej marce. Kampanie reklamowe to element tożsamości firmy, a sposób w jaki kontaktujemy się z nabywcami decyduje o powodzeniu naszego biznesu.

Zachęcamy więc Państwa, by wykorzystać marketing firmy online i dzięki temu skutecznie promować swój biznes. Samodzielnie, jeśli mają Państwo czas i odpowiednie narzędzia. Bądź zlecając to nam!

Zalety pozycjonowania stron internetowych = rozwój biznesu

Zalety pozycjonowania stron internetowych a rozwój firmy i biznesu
Zalety i Korzyści Pozycjonowania stron internetowych

Dziś nie wystarczy już tylko posiadać własną stronę www, ponieważ konkurencja w sieci jest ogromna. Stąd też wskazane jest zainicjować określone działania o charakterze marketingowym tak, aby dotrzeć do potencjalnego odbiorcy naszych usług. Z tego też powodu wręcz wskazane jest postawić na pozycjonowanie stron internetowych, gdyż ten element promocji jest dziś w czołówce najskuteczniejszych rozwiązań.

Za sprawą pozycjonowania stron możemy nie tylko błyskawicznie dotrzeć do nowych odbiorców, ale też starannie ich selekcjonować. Co więcej, odbywa się w tym przypadku bez konieczności opłacania reklam. Jest to nic innego jak optymalny sposób na pozyskanie ruchu organicznego.

Wiemy już, że pozycjonowanie stron internetowych to ważny element naszej obecności w sieci. Warto jednak bliżej poznać zalety tego działania.

Wzrost wartości naszej marki

Za sprawą działań o charakterze pozycjonowania jesteśmy w stanie wykreować znacznie silniejszy obraz naszej marki, a do tego znacznie się wyróżnić na tle swoich konkurentów. Internauci mają bowiem tendencję do odwiedzania stron, które są w czołówce wyników wyszukiwania na daną frazę. To im klienci ufają najbardziej.

Pozycjonowanie stron internetowych rozwija każdy biznes

Dzięki temu, że aktywnie działamy w sieci, to nasze obroty mają szansę znacznie poszybować w górę. Należy zaznaczyć, że dotyczy to nie tylko sklepów internetowych, ale i innych podmiotów pragnących dotrzeć do szerszego grona klientów.

Najlepszy sposób na dotarcie do Klienta

Wyszukiwarka Google to globalny lider w kwestii ilości użytkowników. Tym samym warto promować swoją stronę www właśnie w tej wyszukiwarce. Na dodatek nie ma tu znaczenia nasz cel. W równym stopniu możemy bowiem odnieść w tej materii sukces, poszukując lokalnych odbiorców lub też mając aspiracje na działania o charakterze bardziej globalnym.

Jeśli już jesteś przekonany, że pozycjonowanie strony firmowej czy sklepu to coś naprawdę ważnego, to poznaj najlepsze metody pozycjonowania poniżej.

Metody na skuteczne pozycjonowanie stron w Google i Social Media

  • Pozycjonowanie strony przez Artykuły sponsorowane – skuteczna metoda promocji stron w tematycznych serwisach. Na nich jest możliwość umieszczenia artykułu, który zwraca uwagę na naszą stronę www, przedstawia jej zalety, ofertę, a zarazem ukazuje do niej konkretny link. Google od lat pozytywnie patrzy na taką formę promocji strony w mocnych serwisach tematycznych. My posiadamy do dyspozycji ponad 300 serwisów tematycznych, na których jesteśmy w stanie przygotować dla Państwa artykuły sponsorowane. Zachęcamy, ab wybrać tą opcję pozycjonowania.
  • Pozycjonowanie stałe w Google i Social Media – to już forma pozycjonowania, która polega na regularnym promowaniu strony, jej linkowaniu, zapewnianiu contentu. A zarazem na jej promocji poprzez dobrze prowadzone kanały Social Media(np. Facebook). W naszej ofercie gwarantujemy promocję stron firmowych na poszczególne słowa kluczowe.

Wybierz więc tą formę pozycjonowania stron, która okaże się najlepsza dla Twojego biznesu. A jeśli nie wiesz, jaką podjąć decyzję, to daj nam znać, a również i wtedy Ci chętnie pomożemy!

Budowanie marki firmy w Internecie – od czego zacząć?

Budowanie marki firmy w Internecie
Budowanie marki firmy w Internecie

Wystarczy popatrzeć na obecne na rynku olbrzymie marki, aby dostrzec, że za ich sukcesem stoi w dużej mierze internet. Sieć jest ogromnym medium posiadającym niemalże nieograniczone możliwości. W XXI wieku marketing króluje głównie w sferze online, a mimo to wciąż wiele firm i przedsiębiorców zastanawia się nad sensem swojej obecności w internecie.

Badania dowodzą, że coraz więcej codziennej aktywności przenosimy do świata wirtualnego – rozmowy, zakupy, naukę czy przeprowadzanie konferencji.

Budowanie marki firmy a skuteczność kampanii

Istotnym czynnikiem wpływającym na ostateczny rezultat prowadzonej kampanii online marketingowej jest zbadanie rynku i dopasowanie reklamy do określonego targetu. Grupa docelowa – potencjalni odbiorcy – powinna być jasno określona pod względem np. płci, wieku czy zainteresowań.

Dzięki temu nasza reklama trafi do tych, którzy będą nią mogli być zainteresowani.

W tym celu można poszukiwać odpowiednich odbiorców już poprzez skuteczne prowadzone kanały Social Media(np. Facebook). Do tego, pozycjonując stronę firmową na właściwe słowa kluczowe, sprawiamy, że trafiają na nią tylko potencjalni Klienci. Warto o to zadbać!

Budowanie marki firmy przez odpowiedni wygląd strony

Oprócz promocji internetowej w postaci reklam i e-mail marketingu, warto zadbać o odpowiednie przygotowanie strony internetowej marki. Ważny jest aspekt techniczny witryny – jej responsywność i optymalizacja SEO pod kątem silników wyszukiwarek.

Kluczowym elementem jest także zadbanie o bezpieczeństwo transakcji i przekazywania danych osobowych przez użytkowników strony. Przeprowadzone badania pokazują, że zdecydowana większość internautów odstępuje od chęci zakupów przez internet przy napotkaniu jakiejkolwiek technicznej przeszkody na stronie internetowej, która wzbudza w nich ograniczone zaufanie.

Zleć nam budowanie marki firmy w Internecie

Co ważne – prowadzenie efektywnych kampanii online marketingowych nie wymaga od razu olbrzymiej wiedzy i czasu. Zadanie to możesz powierzyć profesjonalistom.

My zajmujemy się budowaniem marki firmy w Internecie już od wielu lat. Także o promocję Państwa firmy jesteśmy w stanie zadbać.

W ramach budowania marki firm naszych Klientów, dbamy o skuteczne pozycjonowanie ich stron internetowych. Dodatkowo oferujemy im promocję ich stron w naszych serwisach tematycznych – poprzez tak zwane artykuły sponsorowane. Zapraszamy do Współpracy!

Jak promować i pozycjonować Fanpage na Facebooku za darmo?

Fanpage CopywriterExpert jak promować i pozycjonować za darmo
Fanpage CopywriterExpert jest regularnie promowany i pozycjonowany!

Fanpage to inaczej strona firmowa bądź strona artysty czy organizacji na Facebooku. Prowadzenie takiego Fanpage jest w stanie przynieść wiele wspaniałych korzyści. Udaje się dotrzeć do potencjalnych Klientów, społeczności, na Facebooku. Jest możliwość budowania pewnej marki na FB. Aby to było możliwe, wcześniej należy założyć taki Fanpage. A następnie go skutecznie rozwijać. Jak promować Fanpage za darmo i dbać o jego skuteczne pozycjonowanie. Poniżej kilka wskazówek, które stosujemy na co dzień!

Promowanie i pozycjonowanie Fanpage to podstawa zwiększenia liczby fanów i ich aktywności.

Jak promować Fanpage za darmo – wskazówki:

  1. Ustal cel swojego Fanpage – zastanów więc, jaki jest główny cel Twojego Fanpage i dlaczego inni mieliby chcieć go obserwować. Muszą na tym w pewien sposób korzystać.
  2. Ustal ciekawy tytuł Fanpage – niech będzie powiązany z nazwą Twojej firmy, jej marką, branżą, produktami czy usługami, które zapewniasz bądź z Tobą.
  3. Przygotuj ciekawe zdjęcie w tle – pomoże Ci w tym darmowy program CANVA. Gdy zalogujesz się do niego, to wystarczy w pole wyszukiwarki wpisać fanpage czy facebook. I tam otrzymujesz projekt przygotowania zdjęcia w tle już o odpowiednich rozmiarach. Te właściwe rozmiary zdjęcia w tle na Facebooku to aktualnie 851 x 315. Choć wymiary rekomendowane przez nas to 1025×390 px. Maksymalny rozmiar 100 kb.
  4. Przygotuj ciekawe zdjęcie profilowe – idealne wymiary polecane przez Facebook to 168×168 px. Wymiary rekomendowane przez nas to 320×320 px.
  5. Zaplanuj wpisy w każdym tygodniu – zastanów się, jakimi wpisami na tym Fanpage będziesz dzielił się w poszczególne dni tygodnia. Najlepiej być aktywnym przez cały czas. Dobrze, gdy każdego dnia pozostawimy 1 wpis. A jeśli to dla nas za często, to zaplanujmy w ciągu 1 tygodnia pozostawić przynajmniej 3 wpisy w różne dni(np. poniedziałek, czwartek, sobota). Niech w te różne dni pojawią się innego rodzaju wpisy(np. reklamowe, tematyczne, informacyjne, ciekawostki, motywacyjne itp.). To coś sprawi, że inni polubią nasz Fanpage i chętnie będą go obserwować, a zarazem dalej polecać. Do automatyzacji takich wpisów, by przygotować je w ciągu 1-2 dni, a później same się publikują, pomoże Ci taki program, jak LATER.
  6. Połącz Fanpage z Instagramem – użytkownikom Instagrama łatwiej będzie dowiedzieć się, że posiadasz swój Fanpage i go także warto jest obserwować. Dodatkowo możesz na Instagramie również dać krótkie info o nowych wpisach, które publikujesz na Fanpage!
  7. Promuj Fanpage na blogu oraz w innych Social Media – na blogu możesz umieścić specjalny widget ukazujący dany Fanpage i możliwość jego obserwowania. Na koncie YouTube jest możliwość w opisie każdego filmu przedstawiać linki do naszych innych mediów społecznościowych, w tym do Fanpage.
  8. Zachowuj aktywność na Facebooku – dołącz jako Fanpage do pewnych grup tematycznych, w których to możesz się udzielać. I dzięki temu inni zostaną zachęceni, by poznać Twój Fanpage i go obserwować. Budowanie pozycji eksperta naprawdę pomaga!
  9. Promuj Fanpage przez reklamy sponsorowane – duże możliwości zapewniają reklamy Google Ads czy FB Ads. Natomiast skuteczne przygotowanie takiej kampanii sponsorowanej wymaga pewnego doświadczenia. My w tym celu przeszliśmy odpowiednie kursy na ten temat. I dlatego aktualnie udaje się nam wysilać w tym kierunku. Pewne kursy o przygotowaniu takich reklam można odnaleźć na Udemy.
  10. Zbuduj sklep na Fanpage – tworząc sklep na Fanpage masz możliwość promowania w nim konkretnych produktów czy usług. Inni będą zachęceni, aby poznać asortyment takiego sklepu i z niego skorzystać.

Tak wiele sposobów na to, jak promować Fanpage za darmo. Wykorzystujemy je dbając o promocję firm i biznesów naszych Klientów w Internecie. Gdy posiadają oni stronę firmową, to regularnie promujemy ją również na Facebooku poprzez ich coraz popularniejszy Fanpage.

Jeśli nie mają Państwo czasu na promocję i pozycjonowanie strony www oraz Fanpage’a to zachęcamy do Kontaktu. Chętnie pomożemy!

Co to Content Marketing i dlaczego warto w niego inwestować?

Co to Content Marketing i dlaczego warto w niego inwestować
Content Marketing to treść promowana w Internecie

Content Marketing to cenne wsparcie dla tych firm, które chcą się skutecznie promować w Internecie. Na czym polega taka forma marketingu? Dlaczego warto na nią postawić?

Poznaj Content Marketing i wykorzystaj go w swoim biznesie!

Co to Content Marketing?

Content Marketing to nic innego, jak marketing treści. Główną rolę, jaka sama nazwa wskazuje, odgrywa tu odpowiednia treść (wartościowa i unikalna), którą można upowszechniać w sieci za pomocą dobrze dobranych kanałów (np. blogów firmowych lub portali, na których można umieszczać artykuły sponsorowane).

Content Marketing to promocja treści, które służą celom marketingowym, mogą przybierać różne formy.

Content Marketing – Przykłady

Dla jednych ciekawym rozwiązaniem będą profesjonalne wpisy na blogu, dla innych – artykuły sponsorowane, które można publikować na popularnych portalach(Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, Linkedin itp.).

Poradniki, ebooki, infografiki – oto kolejne rozwiązania, które można wykorzystać w tej formie promocji.

Zasady Content Marketingu

Bez względu na to, co wybierzemy, musimy przestrzegać kilku prostych zasad. Reklama nie może być nachalna, a sama treść tekstu powinna przyciągać uwagę czytelnika, dostarczać mu wielu ciekawych informacji oraz odpowiadać na jego potrzeby.

Warto ustalić też grupę docelową, do której kierujemy swój przekaz, i na niej się skupić. Innym językiem będziemy przecież opisywać produkty dla seniorów, innym gadżety tworzone z myślą o młodzieży. Pamiętajmy też o unikalności. Internet nie lubi plagiatów, a im bardziej oryginalne będą nasze teksty, tym większa szansa na to, iż dotrą one do szerokiej grupy odbiorców. Dodatkowo jest to ważne ze względu na skuteczne pozycjonowanie danej strony www.

Im bardziej unikalny Content na naszej stronie www, blogu czy kanale Social Media, tym będzie on skutecznej promowany w wyszukiwarce Google.

Dlaczego warto postawić na Content Marketing?

Powodów jest sporo. Choć taka forma marketingu wymaga znacznego nakładu pracy, może każdej firmie przynieść wiele korzyści. Za pomocą treści można kreować pozytywny wizerunek firmy oraz oferowanych przez nią produktów, można też dotrzeć z przekazem do tych osób, które tradycyjnych reklam unikają.

Tu warunek jest jeden – reklama nie może być nachalna, a tekst musi zawierać ciekawy i wartościowy przekaz.

Co jeszcze można zyskać? Wielu potencjalnych klientów, odwiedzających regularnie naszą stronę www lub firmowego bloga oraz wyższą pozycję w wyszukiwarkach. Pamiętajmy, że marketing treści wiąże się z SEO, bez którego przedsiębiorcy promujący się w sieci nie mogą się obejść.

Jak pisać opisy produktów zgodnie z SEO i wyszukiwarką Google?

Jak pisać opisy produktów zgodnie z SEO i wyszukiwarką Google
Jak pisać opisy produktów w sklepie internetowym?

Każdy, kto prowadzi sklep internetowy, doskonale wie, jak ważną umiejętnością jest tworzenie opisów produktów. Jakich zasad warto się trzymać podczas pracy nad taką treścią? Jak pisać opisy produktów, aby przyciągały uwagę i zachęcały do skorzystania z naszej oferty?

Dobre opisy produktów są jak prawdziwe zakochanie. Przyciągają uwagę od pierwszego wejrzenia!

Jak pisać dobre opisy produktów?

Dobry opis produktu musi spełniać kilka istotnych zadań. Po pierwsze – musi on przedstawić, czym jest produkt, po drugie – pokazać, dlaczego warto na daną rzecz postawić.

Jak osiągnąć cel i stworzyć opis, który będzie zwiększać sprzedaż?

Podstawa to unikanie tak częstego błędu, jakim jest wyliczanie cech danego produktu. Efekt jest taki, iż opis jest uniwersalny, ale i niejaki. Znacznie lepszym rozwiązaniem jest zastanowienie się, dla jakiej grupy osób dany produkt będzie atrakcyjny, i stworzyć taki opis, który będzie skierowany do konkretnej grupy docelowej.

Warto też unikać utartych fraz, a stawiać na oryginalne i niebanalne określenia. Dobry opis produktu powinien przekonać potencjalnego klienta, że dana rzecz jest mu potrzebna i że korzystanie z niej przyniesie mu z czasem wiele korzyści.

Dobry opis musi tez uwzględniać zasady SEO, czyli zawierać odpowiednie słowa kluczowe. By zwiększyć szansę na sukces, warto w trakcie tworzenia opisów dla sklepu internetowego korzystać z synonimów, dzięki czemu tekst stanie się ciekawszy, a jednocześnie – bardziej atrakcyjny dla wyszukiwarek.

Pisz sam dobre opisy produktów bądź zleć to nam

Wyjaśniliśmy Ci, jak pisać opisy produktów w sklepie internetowym. Jeśli więc masz czas i wykorzystasz te wskazówki, to życzymy Ci powodzenia w skutecznej promocji swojego sklepu online. Gwarantujemy, że z dobrymi opisami Twój sklep stanie się bardziej popularny w Internecie i wyszukiwarce Google.

Jeśli jednak potrzebujesz kogoś, kto przygotuje Ci opisy produktów, to zachęcamy do skorzystania z naszego wsparcia. Zapewniamy opisy produktów do niemalże wszystkich sklepów online.

U nas zawsze możesz liczyć na atrakcyjny cennik za opisy produktów. Promocję Twojego sklepu zapewnimy również poprzez popularne Artykuły Sponsorowane w serwisach tematycznych. Zachęcamy do Kontaktu!