Jak pisać teksy na bloga w roku 2019 i 2020? Copywriting!

Jak pisać teksy na bloga w roku 2019 i 2020 Copywriting!
Jak pisać teksty na bloga?

Blogi cieszą się wielką popularnością, a liczba osób, które za ich pomocą starają się promować wiedzę na temat swych usług lub produktów, konsekwentnie wzrasta. Dobry blog może stać się przepustką do sukcesu i z pewnością warto poświęcić mu więcej uwagi. Warto jednak pamiętać, że choć każdy może założyć bloga, nie każdy ma szansę go wypromować. Od czego zależy sukces? Od treści, które będą się tu pojawiały. Ważne są teksty na bloga, o które należy zadbać pod różnymi względami. Jakimi?!

Teksty na bloga muszą być jakieś, a nie takie sobie!

Jak pisać teksty na bloga? Kilka wskazówek!

Teksty na bloga mają swą specyfikę, a ich pisanie może się dla wielu osób stać wielkim wyzwaniem. Ciekawa treść to nie wszystko. By blog stał się miejscem popularnym i chętnie odwiedzanym przez internautów, należy zadbać o to, by pojawiały się na nim odpowiednie słowa kluczowe.

Muszą się one pojawiać w sposób naturalny, a ich umiejętny dobór wymaga dokonania wcześniejszej analizy wyników wyszukiwania z popularnych wyszukiwarkach.

Optymalizacja pod kątem SEO to ważna kwestia, o której nie można zapominać. Ważne jest też unikanie kopiowania treści.

Teksy na bloga muszą być ciekawe i unikalne – inaczej o powodzeniu takiej strony można zapomnieć. Nie można tworzyć tekstów zbyt krótkich (nie mają one większego sensu), nie można też koncentrować się tylko na swoich przeżyciach.

Ludzie w sieci szukają konkretnych wiadomości, ciekawych porad oraz informacji, które pozwolą im rozwiązać dany problem. Jeśli zasypiemy ich długimi opisami własnych przeżyć, na dłużej ich uwagi nie przyciągniemy.

Dobry blog to miejsce, które jest chętnie odwiedzane przez czytelników. Kusi ich ciekawa szata graficzna i wartościowa treść. Im lepiej dopasujemy ją pod potrzeby wyszukiwarek, tym lepiej i dla nas, i dla prowadzonej przez nas strony.

Teksty na bloga – Cennik

Nie zawsze my musimy odpowiadać za przygotowanie takich tekstów na blog. Możliwe, że nie posiadamy na to czasu. A innym razem nawet umiejętności. Nie każdy z nas musi mieć talent do pisania, to naturalne.

W takim momencie mimo wszystko warto jest prowadzić bloga firmowego, który poprawi pozycję naszej strony w wyszukiwarce Google. Jego prowadzenie można zlecić firmie copywriterskiej, jak nasza. Dbamy wtedy każdego miesiąca o przygotowanie od 4-8 artykułów na bloga, w zależności od potrzeb danego Klienta.

Cennik za teksty na bloga jest uzależniony od ilości zamówionych artykułów. A dodatkowo liczy się długość tych tekstów i jeszcze inne wymagania związane z prowadzeniem bloga. Jeśli Klient chce, abyśmy zadbali o ciągłą aktualizację bloga postawionego na WordPressie, to również się tym zajmiemy.

Poznałeś kilka naszych rad, jak pisać teksty na bloga, więc życzymy powodzenia, jeśli się decydujesz. Ale pamiętaj, że takie teksty na bloga przygotowujemy regularnie dla naszych Klientów. Nie tylko takie. Zapewniamy również promocję ich stron www przez nasze Artykuły Sponsorowane. Wszystko po to, aby ich strony firmowe uzyskały wysoką pozycję w Google i zapewniały im jeszcze więcej Klientów!

Jak pozycjonować stronę, bloga, sklep, YouTube, Instagram i Fanpage?

Jak pozycjonować stronę, bloga, sklep, YouTube, Instagram i Fanpage
Jak pozycjonować samemu?

Wielu z nas jest właścicielami pewnych stron firmowych, serwisów internetowych, blogów. A innym razem posiadamy pewien kanał Social Media(np. Instagram, YouTube, Fanpage). Zależy nam na tym, aby były one popularne w Internecie. Uzyskiwały wysoką pozycję w wyszukiwarce Google. A dzięki czemu będzie to możliwe? Jak pozycjonować taką stronę www czy poszczególny kanał Social Media tłumaczymy poniżej. Zapraszamy do zapoznania się z całym artykułem!

Jak pozycjonować każdego dnia?

Pozycjonowanie strony www i bloga czy sklepu online wymaga regularności. Codziennie można już podejmować pewne działania, które sprawią, że już niedługo na tych stronach internetowych pojawi się większy ruch. Co to za działania SEO?

Codziennie można stworzyć 1 artykuł, który umieścimy w naszej stronie www. Będzie dotyczył pewnego produktu, usługi, a innym razem stanowi rozwiązanie pewnych problemów, z którymi spotykają się Internauci. Pomocne jest w tym narzędzie Ubersuggest i Google Keyword Planner. Za ich pomocą udaje się nam wyszukać nowe słowa kluczowe, które są wpisywane przez Internautów do wyszukiwarki Google. My znajdziemy te, które pasują do naszej strony. W tamtym miejscu łatwo jest również porównać naszą konkurencję i dzięki niej wyciągnąć wiele wniosków. Warto to uczynić!

Poza Contentem, musimy jeszcze zadbać o optymalizację naszych stron www. Tak, by były one szybkie, ładowały się w przeciągu kilku sekund. Na przykład 1.5 sekundy na komputerze, a maksymalnie do 2 sekund na urządzeniach mobilnych. Sprawdźmy więc możliwości naszej strony www w narzędziu PageSpeed Insight. Jest ono w pełni darmowe i dodatkowo ukazuje nam, jak krok po kroku możemy lepiej zoptymalizować naszą witrynę.

Te wyżej opisane działania można realizować także na naszych kanałach Social Media. Liczą się unikalne, regularne i dobrze przemyślane posty na Instagramie, nowe filmy na kanale YouTube czy również dobre wpisy na Fanpage(+ webinary, filmy itp.). To wszystko wpływa pozytywnie na pozycjonowanie. Ale to nie jedyne rozwiązania, które warto stosować.

Jak pozycjonować przez Linkowanie?

Każda strona www i kanał Social Media potrzebuje skutecznego linkowania. Tak, by link do naszej strony czy kanału Social Media pojawił się na innych stronach internetowych. Najlepiej w pasujących do siebie pod względem tematycznych. Na silnych i dość popularnych stronach www, które są pozytywnie ocenione przez Google.

Jak jednak wyszukać takie miejsca? Silne linkowanie to już kanał Social Media. Tam możemy dzielić się informacjami o naszych stronach czy kanałach Social Media. Jest opcja dołączenia do pewnych grup, gdzie również warto ukazać innym, czym się zajmujemy.

To nie wszystko, ponieważ dużą moc SEO zapewniają Artykuły Sponsorowane. Na ich stosowanie decydują się osoby, które chcą jak najszybciej liczyć na dobre wyniki i zależy im na tym, aby dobra pozycja ich strony utrzymywała się przez długi czas.

To tylko kilka wskazówek, jak pozycjonować samemu stronę www, bloga, sklep internetowy czy pewne kanały Social Media. Wykorzystaj to u siebie bądź zleć to nam. Zapraszamy!

Pozycjonowanie lokalne strony w Google i Google Maps

Pozycjonowanie lokalne strony w Google i Google Maps
Pozycjonowanie lokalne strony w wyszukiwarce Google i Mapach Google

Pozycjonowanie lokalne polega na promocji strony www w wyszukiwarce Google oraz w Google Maps na poszczególne miasta, województwa i region całego kraju. Jeśli więc posiadają Państwo pewną stronę firmową i działacie tylko lokalnie, to takie pozycjonowanie strony www okazuje się dla Was najlepszą opcją. Jak jednak można zadbać o skuteczne pozycjonowanie lokalne strony? Poniżej kilka trafnych wskazówek!

Pozycjonowanie lokalne wymaga czasu i skutecznego linkowania

Pozycjonowanie lokalne strony – kiedy widoczne efekty?

Efektów pozycjonowania nie można spodziewać się po pierwszym miesiącu czy dwóch. Odpowiednio wdrożona strategia pozycjonowania zaczyna działać zazwyczaj po minimum 3 miesiącach pozycjonowania. Dotyczy to także pozycjonowania lokalnego, choć tutaj czasami efekty są widoczne po 2 miesiącach. Tak przynajmniej jest u nas, z czego jesteśmy zadowoleni. Dzieje się tak, ponieważ dokładnie zrozumieliśmy na czym opiera się pozycjonowanie strony w Mapach Google oraz w wyszukiwarce Google.

Wiemy, co zrobić, aby Państwa strona www wyświetlała się na frazy lokalne, na przykład: usługa + miasto, nazwa firmy + miasto. Za pomocą cennych narzędzi SEO dokładnie oceniamy, jak wielu internautów poszukuje Państwa firmy i jej usług w okolicy. Dzięki temu doradzamy najlepsze słowa kluczowe i później wykorzystujemy je w pozycjonowaniu lokalnym.

Pozycjonowanie lokalne – mocne linki SEO przez Artykuły Sponsorowane

Aby jakość pozycjonowania lokalnego była naprawdę wysoka, należy zadbać o kilka istotnych rzeczy. Już sama strona www powinna być właściwie przygotowana, posiadać atrakcyjną i unikalną treść. Jeśli się na tym nie znamy, to również zapraszamy do nas, ponieważ tworzymy wysokiej jakości teksty na strony www (w ramach usługi Copywritingu).

Poza treścią na stronie, liczy się skuteczne linkowanie strony internetowej. Tak, by była ona promowana w Mapach Google. A zarazem by linki do tej strony www i jej wizytówki Google Maps pojawiły się w Social Media, jak i w silnych serwisach tematycznych. W tym Państwu także pomożemy poprzez nasze Artykuły Sponsorowane w ponad 315 serwisach tematycznych.

To tylko kilka pomysłów na to, aby pozycjonowanie lokalne przyniosło piękne efekty w przypadku każdej strony internetowej. Zapraszamy, by wybrać nasze Pozycjonowanie strony www!

Jak samemu pozycjonować stronę firmową i sklep internetowy?

Jak pozycjonować stronę firmową i sklep internetowy
Jak pozycjonować stronę firmową i sklep internetowy przez metody SEO?

Jesteśmy właścicielami strony firmowej bądź sklepu internetowego. Chcemy, aby na tych stronach internetowych pojawił się jak największy ruch. I przede wszystkim taki ruch, który pozwoli nam zwiększyć sprzedaż. W tym celu należy podjąć takie działania, aby potencjalni Klienci pojawili się na naszej stronie i następnie skorzystali z oferty, którą im zapewniamy. Jak do tego dążyć?! Jak pozycjonować stronę internetową, by nie uzależniać się od pewnej firmy SEO czy freelancera?

Jak samemu pozycjonować stronę?! Nie jest łatwo, ale jest to możliwe!

Jak pozycjonować stronę? Zadbaj o wygląd strony!

Wygląd Twojej strony www i sklepu ma ogromne znaczenie. Gdy jest dostosowana do urządzeń mobilnych, a przy tym posiada ciekawy wygląd, to automatycznie Internauci znacznie chętniej na nią powracają.

I łatwiej jest im się z nami skontaktować. A zarazem skorzystać z najważniejszych informacji, które umieszczamy na stronie.

Gdyby strona www była nieciekawa, posiadała dawny wygląd, źle ułożoną treść, długo się ładowała, to Internauci szybko by z niej zrezygnowali!

Mocne linki SEO przez Artykuły sponsorowane

Budowanie silnego zaplecza SEO dla Twojej strony www jest bardzo ważne. Linkowanie jednak powinna opierać się na zastosowaniu silnych linków SEO. Nie warto inwestować w farmy linków na forach internetowych i katalogach SEO, które już nie mają wartości dla Google.

Znacznie lepiej jest zainwestować w Artykuły sponsorowane, dzięki którym informacja o naszej stronie internetowej czy sklepie pojawi się w popularnych i cenionych serwisach tematycznych.

Optymalizacja SEO strony www!

Stworzenie strony firmowej czy sklepu internetowego to tylko początek. Jeśli już wygląd jest opanowany, to dobrze jest jeszcze usprawnić optymalizację SEO. Wymaga to czasami przyśpieszenia ładowania się strony internetowej.

Jeśli ładuje się w przeglądarce do 3 sekund, to Internauci chętnie pozostają na takiej stronie www. Gdyby ładowała się dłużej, to ją wyłączają i szukają innej.

Jak pozycjonować stronę sklepu internetowego? Copywriting

Unikalna treść na głównej stronie sklepu online. A zarazem unikalne, ciekawe i wyczerpujące opisy produktów. Coś takiego może sprawić, że Klienci znacznie szybciej zdecydują się na pierwsze i kolejne zakupy.

A Google poprzez tak unikalną treść, dostosowaną pod SEO, sprawi, że strona sklepu poszybuje w górę wyników wyszukiwania.

Zasady Copywritingu SEO mówią, aby opisy produktów posiadały ważne słowa kluczowe, naturalnie wmontowane w treść.

Tak może wyglądać pozycjonowanie strony www. Ale to dopiero początek. Jest jeszcze wiele innych działań, które każdego miesiąca należy podejmować, aby strona www była wysoko w Google i Social Media. Jeśli więc nie masz na to głowy, to poleć nam Pozycjonowanie strony www bądź promocję Twojej strony przez nasz Artykuły Sponsorowane!

Teksty sponsorowane do skutecznej promocji Twojej strony www

Teksty sponsorowane do skutecznej promocji Twojej strony www
Teksty sponsorowane planowane dla danej strony www

Promocja strony www w Google jest możliwa, jeśli jest o niej głośno w Internecie. Co to ma dokładnie oznacza? W skutecznym pozycjonowaniu stron internetowych od zawsze liczą się mocne Linki SEO. Gdy na pewnych mocnych pod względem SEO stronach www widnieje link do naszej strony internetowej, to automatycznie otrzymujemy dobrą ocenę od Google. I istota, aby również wokół takiego linka pojawiła się ciekawa, unikalna treść, bogata w najważniejsze słowa kluczowe. Szczególnie te słowa kluczowe, na które promujemy swoją stronę firmową, bloga czy sklep w Google i Social Media. Gdzie uzyskać takie mocne Linki SEO do promocji naszej strony www?! Pomocą są Teksty Sponsorowane i właśnie na ich zastosowanie należy sobie pozwolić. W jaki sposób?!

Zainwestuj w teksty sponsorowane, aby promować swoją stronę www!

Serwisy i teksty sponsorowane do wyboru

Gdy prowadzimy swój biznes, to nie mamy zbyt wiele czasu i umiejętności na jego skuteczną promocję w Internecie. Natomiast pomoże Państwu nasza oferta na Teksty Sponsorowane. Dlaczego?

To gotowe serwisy tematyczne, ponad 315, na których możemy utworzyć atrakcyjny i unikalny Tekst o Państwa stronie internetowej. Zwrócimy uwagę na zalety Państwa biznesu, ukażemy w każdym tekście ważne słowa kluczowe. I nie zapomnimy umieścić również do 2 linków w każdym artykule sponsorowanym. Wszystko po to, aby takie teksty sponsorowane zostały pozytywnie odebrane przez Google.

W efekcie Państwa strona www na długi czas uzyska wysoką pozycję w wyszukiwarce. Przez to zwiększy się ruch organiczny na Państwa stronie www, co wpłynie na pozyskiwanie nowych Klientów! Bardzo podobnie mogą pomóc artykuły sponsorowane na blogach.

Teksty Sponsorowane – Atrakcyjny Cennik

Za każdym razem oferujemy atrakcyjny Cennik na nasze usługi pozycjonowania, w tym także na przeróżne teksty sponsorowane. Jesteśmy w stanie zaplanować ich publikację w najlepszych serwisach tematycznych. Tych, które pasują pod względem SEO do tematyki Państwa strony www.

Każdego miesiąca można zadbać o publikację w 5-20 serwisach tematycznych, tak aby pozycjonowanie strony www było regularne.

Już na publikację tekstów w 5 serwisach tematycznych zapewniamy atrakcyjną cenę. Jeszcze wyższą promocję na 10 czy 20 artykułów sponsorowanych. Zachęcamy, aby poznać aktualną listę serwisów tematycznych oraz Cennik na Artykuły i Teksty Sponsorowane.

Artykuły sponsorowane na blogach w 2019-2020 roku

Artykuły sponsorowane na blogach w 2019-2020 roku
Artykuły sponsorowane na blogach i serwisach tematycznych

Aktualnie dla wyszukiwarki Google i wielu innych znaczenie mają mocne linki prowadzące do naszej strony www. Jeśli więc posiadamy stronę, bloga czy sklep internetowy, to następnie link do tej naszej strony musimy pozostawić na silnych stronach www. W jaki sposób?! Wystarczy do tego wykorzystać popularne serwisy tematyczne i blogi, które już istnieją. I właściciele oferują, że są w stanie pozostawić na swojej stronie artykuł sponsorowany, który dodatkowo będzie prezentował link do naszej strony www. Wtedy Google potraktuje to jako mocny link SEO, który na pewno podwyższy pozycję naszej strony w wyszukiwarce na najważniejsze słowa kluczowe.

Artykuły sponsorowane na blogach warto wykorzystać do promocji naszej strony www!

Jeśli znaleźliśmy pewne blogi, które tematycznie pasują do tematyki naszej strony www, to skontaktujmy się z ich właścicielami. I przekonajmy się, ile kosztowałaby nas taka współpraca. Dajmy znać, że liczą się dla nas artykuły sponsorowane na stałe, bez żadnego abonamentu co rok.

Artykuły sponsorowane na blogach tematycznych

To kolejna rzecz, o której musimy pamiętać. Czyli wszystkie blogi, na których ma pojawić się link do naszej strony, powinny być dopasowane tematycznie.

Jeśli więc prowadzimy sklep internetowy obuwniczy, to nie musimy umieszczać linku takiego sklepu na blogach o tematyce biznesu online, marketingu, rynku it. Bardziej chcielibyśmy tutaj poszukać blogi o tematyce moda, obuwie bądź podobne.

Gdy na takich blogach tematycznych pojawi się link i artykuł o naszej stronie www, to okaże się te działanie silne pod względem SEO!

Artykuły sponsorowane w serwisach tematycznych

Kolejna rzecz, nad którą warto się pochylić, aby skutecznie promować naszą stronę www to tematyczne serwisy. Jest ich także bardzo wiele. Już w naszej ofercie mamy do zaprezentowania Państwu ponad 315 serwisów tematycznych.

Tematyka tych serwisów to: Moda, Uroda, Sport, Fitness, Wakacje, Praca, Biznes, Technologie, IT, Finanse, Budownictwo, Dom i wiele innych.

Zainteresowany, by w takich serwisach pojawił się artykuł sponsorowany o Twojej stronie www na stałe, z linkiem DoFollow. My przy okazji dbamy o utworzenie takiego artykułu w cenie. I zapewniamy atrakcyjne ceny za pakiety 5 artykułów, 10, 20 i jeszcze więcej. Zachęcamy, by skorzystać przechodząc do „Oferty na Artykuły Sponsorowane„.

Artykuły sponsorowane na blogach i serwisach tematycznych to dobra inwestycja. Znacznie lepsza, niż budowanie słabego zaplecza SEO na darmowych platformach blogowych, które już nie mają zbytnio znaczenia dla Google i innych wyszukiwarek. Liczą się te blogi i serwisy, na których jest naturalny ruch organiczny i są one tematycznie ułożone i regularnie dobrze prowadzone.

Linki sponsorowane przez Artykuły w serwisach tematycznych

Linki sponsorowane przez Artykuły w serwisach tematycznych

Linki sponsorowane wielu osobom od razu kojarzą się nam z nachalną reklamą. Artykułem, który promuje konkretny produkt czy usługę oraz wybraną stronę www. Tak jednak nie jest, jeśli wybieramy linki sponsorowane od prawdziwych specjalistów SEO. Oni dbają o to, aby te artykuły sponsorowane na temat naszej strony www nie były nachalną reklamą. A bardziej rozwiązywały pewien problem internauty. A przy okazji mają one jeszcze zwrócić uwagę na promocję pewnej strony internetowej, podkreślając ważne słowo kluczowe.

Linki sponsorowane pomogą nam zbudować mocne zaplecze SEO strony www, bloga i sklepu internetowego!

Dzieje się tak szczególnie wtedy, gdy do naszej strony www dopasowujemy linki sponsorowane pochodzące z tematycznych serwisów informacyjnych.

Linki sponsorowane w tematycznych serwisach informacyjnych

Serwisy tematyczne o Edukacji, Finansach, Pracy, Biznesie, Zdrowiu, Urodzie, Rodzinie, Domu, Modzie, Turystyce i Wakacjach oraz wiele innych. To te, które możemy dopasować do skutecznej promocji i pozycjonowania naszej strony www.

Przykładem niech okażą się te „Artykuły sponsorowane„, gdzie mogą Państwo od razu zapoznać się z listą ponad 315 serwisów tematycznych i ich parametrami. Widać tam, jak wiele lat istnieją te serwisy. Pewne z nich pochodzą sprzed roku 2000, więc utrzymują się już wiele lat w Internecie. I jeśli znajdzie się tam link do Państwa strony www, to Google potraktuje taki link bardzo pozytywnie. Automatycznie zwiększy się pozycja Państwa strony www w wyszukiwarce Google oraz w Social Media.

Linki sponsorowane publikujemy rozsądnie

Obsługujemy coraz więcej Klientów, którzy decydują się na nasze linki sponsorowane przez artykuły w serwisach tematycznych. I kiedy wybierają pakiet 10, 20 czy jeszcze więcej artykułów. Wtedy proponujemy im, aby ich publikację zaplanować w czasie. Oznacza to, że nie publikujemy wszystkich artykułów w tym samym dniu. Bezpieczniej i bardziej naturalnie w pozycjonowaniu jest publikowanie takich artykułów codziennie po 1 bądź po kilku. Wszystko w zależności od danej strony www i budżetu Klienta 🙂

Chcesz otrzymać mocne linki sponsorowane, które poprawią SEO Twojej strony www. Wybierz nasze „Artykuły Sponsorowane” bądź „Skuteczne pozycjonowanie strony www„. Zapraszamy!

Zaplecze SEO przez najlepsze Artykuły sponsorowane

Zaplecze SEO poprawione przez Artykuły Sponsorowane

Skuteczność pozycjonowania strony www przede wszystkim zależy od tego, jak wiarygodna okazuje się dla Google. Jeśli dana strona znajduje się na tematycznych stronach www, na których regularnie pojawia się organiczny i naturalny ruch, to na pewno ocena Google jest bardzo pozytywna. Czegoś takiego nie zapewnia zwykłe zaplecze SEO, które nie jest odwiedzane przez Internautów. Natomiast można to zmienić, jeśli tworzymy Zaplecze SEO naszej strony www przez mocne Artykuły Sponsorowane. I nie musimy w tym kierunku ponosić ogromnych kosztów. Jak to dokładnie wygląda?!

Artykuły sponsorowane jako mocne Zaplecze SEO

Link Building od zawsze pozytywnie wpływa na wysokość strony w rankingu Google. Ale dzieje się tak tylko wtedy, gdy uzyskujemy mocne linki prowadzące do naszej strony www. Gdzie mogą się one pojawić? Najlepiej w miejscach, które tematycznie pasują do naszej strony. I jeszcze na takich stronach, na których pojawiają się prawdziwi użytkownicy, poszukujący pewnych informacji czy odpowiedzi. Właśnie tam mogą otrzymać również informacje na temat naszej strony www i przez to zostać zachęceni, aby do niej zajrzeć. W tym wszystkim pomagają Artykuły Sponsorowane.

Sami nie musimy tworzyć serwisów tematycznych, by później je regularnie prowadzić. One już istnieją. My tylko musimy wybrać te pasujące do naszej strony www i sprawić, by pojawił się tam artykuł sponsorowany na temat naszej strony.

Spójrz na listę ukazującą „Artykuły Sponsorowane – ponad 315 serwisów tematycznych” na zbudowanie mocnego Zaplecza SEO Twojej strony www!

Zaplecze SEO przez najlepsze serwisy tematyczne i Artykuły Sponsorowane!

Istota, by takie serwisy tematyczne pasowały do tematyki Twojej strony www. Jeśli więc prowadzisz sklep internetowy sprzedający ubrania, to najlepsze okażą się serwisy o tematyce „Moda”. A prowadząc sklep online sprzedający kosmetyki, suplementy zdrowia, wybierz serwisy o tematyce „Zdrowie / Uroda”.

Jeśli masz własny serwis tematyczny lub blog, który zamierzasz dalej rozwijać, to jego promocja przez artykuły sponsorowane może również okazać się bardzo skuteczna.

Serwisy tematyczne na artykuły sponsorowane dotyczą tematyki:

  • moda
  • zakupy
  • praca / biznes
  • finanse / edukacja
  • dom / wnętrze / agd
  • budownictwo / ogród
  • ecommerce / it / marketing
  • nowe technologie / gry
  • lifestyle / ogólnotematyczne
  • turystyka / wakacje / podróże
  • zdrowie / uroda / dieta

Czy te tematy pasują do Twojej strony www? Jeśli tak, to skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci stworzyć mocne Zaplecze SEO promujące Twoją stronę internetową. A to wszystko przez odpowiednie serwisy tematyczne i artykuły sponsorowane. Posiadamy w tym wieloletnie doświadczenie. Zapraszamy!

Artykuły sponsorowane Cena za publikację w serwisach tematycznych

Artykuły sponsorowane Cena

Celem wszystkich właścicieli stron www(zapewne i Twoim także) jest uzyskanie wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google i Social Media. Czyli uzyskanie takiego efektu, by na naszej stronie internetowej pojawiło się jak najwięcej potencjalnych Klientów, zainteresowanych naszymi produktami czy usługami. Jak jednak uzyskać ten efekt? Pomóc nam w tym mogą Artykuły sponsorowane Cena. Dlaczego? Ponieważ to one stanowią mocne LINKI SEO, które mogą dotyczyć naszej strony www.

Zajrzyj także do artykułu „Co to jest Artykuły Sponsorowane – Przykłady i Cennik!„. Tutaj jednak skupimy się na tym, jak wygląda ich CENA na rynku SEO. Gdzie jest najlepsza oferta i skąd to wynika?!

Artykuły sponsorowane CENA na 5, 10 i 20 publikacji

Najkorzystniej jest wybrać Artykuły Sponsorowane w większej ilości dla promocji naszej 1 strony internetowej. Możemy dzięki temu otrzymać ciekawszą listę serwisów tematycznych, które pasują do naszej strony www. A przy okazji my decydujemy o tym, jak później wygląda ich publikacja. Najlepiej, aby była rozłożona w czasie. Czyli nie publikujemy tego samego dnia 5 artykułów sponsorowanych na temat naszej strony internetowej. O wiele lepiej byłoby, gdyby takie artykuły były publikowane co 1 dzień lub rzadziej. Wtedy to działanie i pozycjonowanie naszej strony będzie potraktowane przez Google bardziej naturalnie.

Są popularne serwisy, jak Whitepress czy LinkHouse, w których to czasami za publikację artykułu sponsorowanego w 1 serwisie zapłacimy od 100 do nawet 1000 zł czy jeszcze więcej. Zapewne na takie koszty nie są przygotowani właściciele prostych stron firmowych czy sklepów internetowych lub blogów. Oni poszukują tańszych rozwiązań skutecznej promocji swojej strony www. I dlatego powinny ich zainteresować inne artykuły sponsorowane. Jakie? Gdzie?

Otóż u nas znajduje się blisko 316 serwisów tematycznych, w których to publikujemy Państwa Artykuły Sponsorowane. Pewne z nich prowadzimy nawet od 1998 roku. Dzięki temu gwarantujemy, że nasze artykuły sponsorowane to skuteczna promocja Państwa strony www.

Oferta ta jest atrakcyjniejsza cenowo. Oto dowód:

Artykuły sponsorowane Cena za:

  • 5 publikacji – 350 zł brutto
  • 10 publikacji – 600 zł brutto
  • 20 publikacji – 1000 zł brutto

Widać więc, że im Klient decyduje się na większą ilość artykułów sponsorowanych, to cena jednostkowa spada. W przypadku zamówienia 5 publikacji za 1 artykuł sponsorowany płacimy 70 zł brutto. Natomiast już w zamówieniu 20 publikacji za 1 artykuł sponsorowany płaci się jedynie 50 zł brutto. To naprawdę super oferta, w porównaniu z wcześniej wymienionymi serwisami.

Dajemy Państwu możliwość dobrze poznać nasze Artykuły Sponsorowane. Wystarczy kliknąć na „Artykuły Sponsorowane Cena – cała lista 316 serwisów” i zobaczyć, które Państwu szczególnie odpowiadają. Chętnie także pomożemy w doborze najlepszych serwisów tematycznych. Wystarczy przesłać do nas wiadomość z linkiem do Państwa strony www, a następnie przedstawimy najlepszą propozycję!

Co to jest Artykuły Sponsorowane? Przykłady + Cennik!

Co to jest Artykuły Sponsorowane Definicja i przykłady!
Artykuły Sponsorowane

Artykuły sponsorowane, jak sama nazwa wskazuje, posiadają ciekawą treść na temat danej firmy / produktu / usługi. Tak, aby w neutralny sposób doszło do reklamy pewnej strony internetowej, strony firmowej, bloga czy sklepu internetowego. W Internecie jest setki miejsc, w których można umieszczać takie artykuły za pewną opłatą. Mimo wszystko warto się na to zdecydować, ponieważ dzięki temu uzyskuje się mocne Linki SEO prowadzące do naszej strony www.

Sponsorowane artykuły najczęściej postawione są na serwisach tematycznych. Dzięki temu Google pozytywnie ocenia te serwisy internetowe, ze względu na unikalną i dobrze uporządkowaną treść.

Artykuły Sponsorowane – co to jest i jak są przygotowywane?

Definicja: „Artykuły i Teksty tego typu” są płatną reklamą na popularnych stronach i serwisach www, także na blogach. Reklamodawca zgadza się na przygotowanie takiego artykuły sponsorowanego i jego umieszczenie na stronie www w wybranym okresie czasu bądź na stałe. Może również wymagać od zleceniodawcy przygotowania takiego artykułu.

W artykule sponsorowanym można ustalić:

  • Tytuły artykułów
  • Słowa kluczowe, które mogą występować w tekście
  • Link do strony www lub pewnych kanałów Social Media – najczęściej do 2 w 1 artykule
  • zdjęcia
  • dodatkowe informacje

Co ważne, możemy wybierać te serwisy tematyczne, które pasują do tematyki naszej strony www. Wtedy umieszczenie w nich artykułu sponsorowanego ma ogromny sens pod względem SEO i skutecznego Pozycjonowania.

Artykuły sponsorowane Cennik

W naszej bazie znajduje się ponad 300 serwisów tematycznych. Wszystkie bardzo dokładnie opisane. Dodatkowo wyjaśniamy, że nasz cennik na te sponsorowane treści jest bardzo atrakcyjny. Dlaczego?!

Przygotowanie i publikacja artykułów sponsorowanych wynosi:

  • 5 artykułów sponsorowanych – 350 zł brutto
  • 10 artykułów sponsorowanych – 600 zł brutto
  • 20 artykułów sponsorowanych – 1000 zł brutto

Wystarczy tylko przesłać nam link do Państwa strony www oraz wybrane słowa kluczowe(na które się Państwo pozycjonują), a my następnie zaproponujemy najlepsze serwisy tematyczne.

Otwórz całą listę 315 serwisów tematycznych na artykuły sponsorowane!

Zachęcam więc, aby jeszcze bliżej poznać ofertę na Artykuły Sponsorowane! Na pewno się Państwu spodobają i sprawią, że Państwa strona www uzyska lepszą pozycję w Google. Zapraszamy!