Pozycjonowanie Facebooka Fanpage w 2020 roku i później
Fanpage CopywriterExpert

Każda firma powinna zaistnieć na Facebooku? Dlaczego? Ponieważ właśnie tam możesz dotrzeć do ogromnej ilości potencjalnych Klientów. I jeśli Fanpage zostanie właściwie poprowadzony, ustawiony, to dotarcie do ważnych odbiorców, nie okaże się tak kosztowne. Jak więc wygląda Pozycjonowanie Facebooka / swojego konta Fanpage? O tym dzielimy się z Tobą poniżej, ponieważ mamy z tym styczność każdego dnia!

Pozycjonowanie Facebooka to proces ciągły, ale można się tego nauczyć. Zobacz więc, kiedy Twój Fanpage będzie popularny!

Pozycjonowanie Facebooka – utworzenie i ustawienie Fanpage

Jeśli jeszcze nie promujesz swojego biznesu na Facebooku, to już najwyższy na to czas. Załóż więc swoje konto Fanpage. Wystarczy, że logując się na swoje konto osobiste Facebook na samej górze przejdziesz do ustawień. I tam masz do wyboru opcję „Twoje strony www”. Wybierasz następnie opcję „Utwórz nową stronę” i przechodzisz przez wszystkie etapy. Wyjaśniamy to również w filmie poniżej:

Dzięki temu udaje Ci się stworzyć Fanpage, którego ustawienie nie okazuje się już tak trudne.

Pozycjonowanie Facebooka – regularne i dobrze zaplanowane posty

Jeśli masz już ciekawy Fanpage, to następnie staraj się ustalić, jak zgromadzić w nim coraz większą ilość obserwujących. Będzie to możliwe, jeśli na swoim Fanpage regularnie podzielisz się czymś wartościowym dla innych.

Mogą to być pewne posty informacyjne, edukacyjne, rozwojowe, śmieszne i wiele innych. Warto, aby były jeszcze dostępne w różnej formie, na przykład tekstowej, zdjęciowej, audio i wideo. Dzięki temu takie różne i ciekawie przygotowane posty będą lepiej promowane przez Facebooka.

W takich postach możesz również zachęcać do skorzystania z oferty Twojej firmy, konkretnej usługi lub produktu. Ale nie rób tego zbyt często i zbyt nachalnie.

Przykład: Masz firmę budowlaną i w pewne dni tygodnia umieszczasz posty informacyjne, edukacyjne, na temat wykonywania poszczególnych prac budowlanych, materiałów budowlanych itp. Możesz tutaj również pokusić się o wideo. Ale przy okazji 1 lub 2 razy w tygodniu wstawiasz post, w którym zachęcasz do skorzystania z Twojej pewnej oferty. Tak oto budujesz coraz większą społeczność ludzi zainteresowaną tematyką budowlaną. A przy okazji to potencjalni Klienci i część z nich zdecyduje się na współpracę!

Pozycjonowanie Facebooka – Webinary i filmy wideo

Aktualnie Facebook szczególnie promuje w swoim serwisie materiały wideo. Jeśli więc opanujesz wrzucanie filmów wideo na Fanpage, to one będą później wyświetlane przez dużą ilość odbiorców.

Dodatkowo taki film opublikowany na Fanpage będziesz mógł również udostępnić w wielu miejscach, na przykład na swoim osobistym koncie Facebook, na swojej tablicy. A jeszcze umieścić taki film na swojej stronie www czy blogu bądź na kanale YouTube. Możliwości promocji jest naprawdę wiele.

I gdy posiadasz już 100 bądź więcej obserwujących, to możesz przygotować dla nich pewien Webinar. To wideo na żywo, w którym możesz podzielić się ze swoimi obserwującymi konkretnymi informacjami. Możesz również przygotować Webinar w stylu Q&A, w którym odpowiadasz na pytania obserwujących, zadających je w treści komentarzy.

Pozycjonowanie Facebooka wymaga regularności, dobrego planu i przełamywanie się w publikowaniu wideo. Ale mimo wszystko przyniesie to piękne rezultaty. Gwarantujemy!

Zauważa to już wiele Klientów, którym zapewniamy promocję ich firm przez ich Fanpage. Jeśli więc nie są w stanie Państwo tak skutecznie prowadzić swoje konto Facebook i promować swoją stronę firmową w Google, to zachęcamy do współpracy!

Pozycjonowanie Facebooka / Fanpage w 2020 roku i później