Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych - firmowych i lokalnych

Firmy lokalne walczą o pozyskanie Klientów znajdujących się w danej miejscowości, regionie, województwie. A czasami działają na jeszcze większą skalę. W tym celu promocja ich firmy w Internecie opiera się na tak zwanym pozycjonowaniu lokalnym. Najlepiej, jeśli w tym kierunku posiadają własną stronę firmową. A zarazem wizytówkę w Google Maps.

Dopiero skuteczne pozycjonowanie strony firmowej i wizytówki Google Maps może przynieść danej firmie wspaniałe rezultaty. Mowa o wielu nowych Klientach, którzy z łatwością są w stanie wyszukać takiej firmy. A następnie skorzystać z jej produktów czy usług.

Skuteczne pozycjonowanie lokalne strony firmowej

Strona firmowa, która dopiero została stworzona, tak naprawdę nie jest widoczna w wyszukiwarce Google oraz w Social Media. Co można więc uczynić, aby to jak najszybciej zmienić? Najlepiej, gdy o tej stronie internetowej staramy się poinformować jak największą ilość użytkowników w Internecie. Warto więc ocenić, w jakim miejscu mogą pojawić się osoby, które będą zainteresowane ofertą danej firmy. I później staramy się tam zamieszczać jej link.

To początkowe linkowanie strony firmowej, które z czasem będzie przynosić coraz lepsze wyniki.

Nie należy również zapominać o ogromnej sile pozycjonowania, którą daje prowadzenie bloga. Im więcej unikalnych artykułów wewnątrz danej strony firmowej, tym zwiększa to jej możliwości SEO. Nie musimy być specjalistami w tworzeniu takich treści. Wystarczy pisać po ludzku i dzięki temu przekona się do nas większa ilość potencjalnych Klientów. Zawsze możemy takie prowadzenie bloga zlecić Copywriterowi 🙂

Skuteczne pozycjonowanie wizytówki Google Maps

W pierwszej kolejności należy utworzyć wizytówkę naszej firmy w Mapach Google. Wystarczy przejść do Google Maps, a tam następnie wpisać nazwę naszej firmy. Jeśli nic nie wyszukano, to klikamy w opcję, aby utworzyć wizytówkę Google Maps. Następnie przechodzimy do dalszych etapów i dzięki temu po 14 dniach mamy możliwość zweryfikowania naszej wizytówki(najczęściej odbywa się to poprzez wizytówkę, którą otrzymamy od Google).

Gdy już mamy zweryfikowaną wizytówkę firmy w Google Maps, to dobrze jest dbać o jej uzupełnienie. W „Informacjach” oraz zadbać o „Stworzenie strony firmowej” wizytówki Google. Dzięki temu przyniesie to pozytywne rezultaty.

Następnie możemy również skupić się na zbieraniu pozytywnych opinii na temat naszej firmy. Możemy link do wystawienia opinii przesłać naszym dawniejszym zadowolonym Klientom. Na pewno zdecydują się na wystawienie nam pozytywnej opinii 🙂

To tylko kilka pomysłów na to, by Twoja firma lokalna zaistniała w Internecie. Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych obejmuje także wiele innych czynników. Możesz je opanować samodzielnie bądź zlecić profesjonaliście. Chętnie Ci pomogę w pozycjonowaniu Twojej strony firmowej i wizytówki Google Maps. Zapraszam do Kontaktu!

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych – firmowych i lokalnych