Kategoria: Copywriting
Jak tworzyć opisy produktów, które przyciągają klientów i wspierają SEO?
Każda osoba odwiedzająca sklep online oczekuje nie tylko zapoznania się z oferowanymi produktami, ale również poszukuje istotnych informacji o nich. Odkryj, jak pisać opisy produktów, które przyciągną uwagę zarówno klientów, jak i wyszukiwarki Google. Pierwszym krokiem jest zrozumienie struktury strony internetowej. Aby ułatwić zarówno klientom, jak i robotom Google dostęp do poszukiwanych artykułów, kluczowa jest…
Plusy i minusy pracy jako copywriter?
Zastanawiasz się czy warto zostać copywriterem i jak to zrobić? Czym tak właściwie zajmuje się copywriter i Ile zarabia? W tym artykule dowiesz się wszystkiego o copywritingu, dzięki czemu zdecydujesz czy jest to praca dla ciebie. Zawód copywritera często kojarzony jest z łatwą pracą przed komputerem, którą każdy może wykonywać, jednak prawda wcale nie jest taka kolorowa.…
Copywriting i SEO – wyjaśniamy popularne pojęcia i definicje
in CopywritingCopywriting i usługi SEO to 2 główne człony naszej działalności. Każdego dnia przygotowujemy pewne teksty dla klientów, jak i realizujemy różne działania związane z pozycjonowaniem stron WWW. Dodatkowo zapewniamy tworzenie stron WWW i przygotowanie loga czy kanałów social media. Dzięki temu znane są nam różne pojęcia i definicje na temat copywritingu i SEO, które nie…
Budowanie zespołu – 5 sposobów na mocny i skuteczny zespół w pracy
Budowanie udanego zespołu nie zawsze jest łatwe. Samo grupowanie utalentowanych osób nie oznacza, że zespół odniesie sukces. Dobry zespół to coś więcej niż tylko to. Kiedy jednostki muszą współpracować dla wspólnego celu, istnieje wiele czynników, które mogą wejść w grę i zaburzyć spójność zespołu. Czynniki te obejmują problemy z ego, uprzedzenia osobiste, niepewność członków zespołu.…
Jak poprawić pozycję strony w Google? 4 proste i skuteczne sposoby!
Chcesz żeby Twoja strona przyciągnęła jak najwięcej użytkowników bez opłacania kampanii reklamowej? Przepis jest prosty: Twoje teksty muszą być dłuższe i bardziej merytoryczne niż konkurencji. Dodaj do tego wysokie jakości obrazy, infografiki, video i najlepiej dobrze prowadzony podcast. Proste? Nie do końca. Musisz zwrócić uwagę nie tylko co prezentujesz, ale też na techniczne aspekty Twojej…
Artykuły sponsorowane – Cennik na tańsze i droższe publikacje
Artykuły sponsorowane to możliwość skutecznej promocji i pozycjonowania swoich stron firmowych, sklepów internetowych, blogów czy serwisów www. Jaki jednak cennik za artykuły sponsorowane jest dla nas najlepszy?! Poznaj cennik za artykuły sponsorowane z różnych miejsc w Internecie. Dzięki temu łatwiej będzie Ci zadecydować, w jakich miejscach warto skutecznie promować swoją stronę firmową, sklep online czy…
Prowadzenie bloga Cennik i dlaczego warto prowadzić bloga?
Cennik za prowadzenie bloga ustalamy na podstawie różnych czynników. Przede wszystkim wszystko zależy od ilości artykułów, które mają być przygotowane w ciągu 1 miesiąca. Zazwyczaj Klienci decydują się na 2, 4 bądź 8 artykułów. Na cenę takiego prowadzenia bloga wpływa również długość takich tekstów i ich specjalizacja(im trudniejsza, tym cena wyższa). Mała ilość Klientów decyduje…
Dobry Copywriter na wagę złota na rynku online
Dobry Copywriter to autor tekstów, które mają przeróżne zastosowanie. Ma on możliwość przygotowania tekstów na stronę firmową, bloga, sklep internetowy, a zarazem teksty do reklam radiowych, telewizyjnych i wielu innych. Specjalizuje się także w przygotowywaniu tekstów do kampanii marketingowych, tekstów do ulotek i ofert. W naszym zespole przede wszystkim znajdują się Dobrzy Copywriterzy, realizujący zamówienia…
Zasady SEO przy tworzeniu stron www i ich Pozycjonowaniu
W dobie internetu i mediów społecznościowych coraz to więcej ludzi decyduje się na prowadzenie blogów czy stron internetowych. Tworzenie wpisów, wbrew pozorom może okazać się wyzwaniem dla początkującego twórcy, bowiem ważne jest, aby treść była jak najbardziej wartościowa zarówno dla algorytmów wyszukiwarek, jak i dla czytelnika. Obecnie takie wyszukiwarki są w stanie automatycznie stwierdzić, która…
Budowanie marki firmy w Internecie – od czego zacząć?
Wystarczy popatrzeć na obecne na rynku olbrzymie marki, aby dostrzec, że za ich sukcesem stoi w dużej mierze internet. Sieć jest ogromnym medium posiadającym niemalże nieograniczone możliwości. W XXI wieku marketing króluje głównie w sferze online, a mimo to wciąż wiele firm i przedsiębiorców zastanawia się nad sensem swojej obecności w internecie. Badania dowodzą, że…