Slogan reklamowy spotykany jest w telewizji, radiu, ale również coraz częściej w Internecie. To krótkie zdania i hasła reklamowe, które mają przyciągać słuchaczy bądź widzów i zachęcać ich do pewnych działań. Czasami intrygują, innym razem dziwią, wprowadzają w zakłopotanie, a nawet denerwują bądź wywołują jeszcze inne emocje. Wszystko zależy od tego, jaki jest cel zastosowania danych sloganów reklamowych.

Najczęściej mają one przyczynić się do promocji pewnego produktu czy usługi. W tym celu slogan reklamowy nie może być zlepkiem kilku przypadkowych słów. Muszą one być dostosowane do konkretnej grupy odbiorczej, aby te slogany pozytywnie na nią oddziaływały. W przeciwnym razie ich zastosowanie nie okaże się tak skuteczne.

Jak realizowane są slogany reklamowe przez Copywritera?

jak realizowane są slogany reklamowe przez Copywritera

Na początek brana jest pod uwagę oferta. Należy się jej dokładnie przyjrzeć i później skupić się na najważniejszych Klientach. Gdy już będziemy mieli to na uwadze, to łatwiej będzie nam dojść do wniosku, jakie słowa czy hasła reklamowe mogą tutaj okazać się najlepsze. Im więcej czasu poświęcamy na przygotowanie się pod tym względem, to nasze slogany reklamowe oddziałują z większą siłą.

Kilka przykładów

Nie polegamy na początku tylko na 1 sloganie reklamowym. W tym celu należy zadbać o przygotowanie kilku. Gdy tak czynimy, to później jesteśmy z siebie jeszcze bardziej zadowoleni. Widzimy, jak na pewne slogany reklamowe odbiorcy reagują lepiej. Tak przeprowadzone testy pozwalają nam dojść do trafnych wniosków. Cieszymy się, że z czasem możemy pozostawić tylko te najlepsze hasła reklamowe. I na bieżąco wykorzystujemy je podczas przeróżnych kampanii reklamowych.

Nowe hasła i slogany reklamowe

nowe hasła i slogany reklamowe Copywritera

Oczywiście nie poprzestajemy tylko na dawnej reklamie, przygotowanej wiele lat temu. Przecież czasy się zmieniają, nasza oferta i Klienci również. W tym celu co pewien czas powinniśmy zdecydować się na odświeżenie naszej kampanii reklamowej. Jeśli poczynimy te starania, to później zaczniemy osiągać lepsze wyniki sprzedażowe.

Możliwe, że poświęcamy w tym kierunku wiele środków finansowych na nowa reklamę. Musimy również zatrudnić Copywritera, który przygotuje dla nas slogany reklamowe. Te koszty jednak są bardzo małe w porównanie z ogromnym zyskiem ze sprzedaży, który już niedługo uzyskamy. Tak powinniśmy na to patrzeć i dzięki temu podejmować o wiele lepsze decyzje.

Przykłady sloganów:

  • „Copywriting i Pozycjonowanie na Poziomie!” – to jeden z zastosowanych przeze mnie sloganów, który stosuję do promocji swojej strony firmowej. Testowałem wiele haseł reklamowych, natomiast jak na razie to przynosi mi jak najlepsze wyniki. Możliwe, że z czasem się to zmieni 🙂
  • „Pij mleko, będziesz wielki” – to hasło nie mojego autorstwa, lecz innego Copywritera, który wymyślił coś naprawdę prostego, a jak dobrze nam znanego. Możliwe, że i podobne hasło na temat naszej oferty czy firmy sprawi, że społeczeństwo nabierze do nas zaufania.

Slogany i hasła reklamowe to świetne narzędzie, które warto wykorzystać w swoim biznesie. Przydadzą się nie tylko na stronach internetowych, ale również w wielu innych miejscach.

Potrzebny Państwu Copywriter do przygotowania sloganów reklamowych czy innych tekstów?! Zapraszam!

Slogany reklamowe