Z ofertą na temat Copywritingu bardzo chętnie zapoznaje się coraz więcej przedsiębiorców, właścicieli firm. Dlaczego? Zamierzają pozyskać wartościowy Content, aby później za jego pomocą móc prowadzić swój biznes w jeszcze lepszy sposób. Czy jest to możliwe? Okazuje się, że tak.

Przecież to copywriter jest w stanie przygotować ciekawą nazwę firmy bądź naszej usługi.

Będzie ona później pozytywnie odebrana przez społeczeństwo. W efekcie większe grono klientów zdecyduje się na naszą ofertę. Podobnie może się dziać, jeśli zlecamy takiemu specjaliście przygotowanie pewnych sloganów reklamowych. Oczywiście to nie wszystko.

Co przedstawia oferta Copywritingu?

Co przedstawia oferta Copywritingu?

  1. Naming – nazwę firmy, produktu, usługi itp.
  2. Slogany reklamowe – teksty używane podczas reklam, na stronę firmową oraz strony sprzedażowe (landing page).
  3. Content marketing – teksty najczęściej wykorzystywane na specjalistycznych lub tematycznych blogach firmowych, serwisach www.
  4. Teksty seo – przeznaczone do pozycjonowania stron internetowych. Zawierają odpowiednią długość, są unikalne, i mają zawarte w treści pewne słowa kluczowe.

Widzimy, jak wiele pracy jest w stanie wykonać dobry Copywriter. I stała współpraca z nim może oznaczać dla naszego biznesu samego korzyści. Jeśli więc w swoim zespole nie posiadamy jeszcze takiego fachowca, to dobrze byłoby go wyszukać 🙂

Jak zlecić Copywriting?

Jak zlecić Copywriting

Możliwe, że jako klienci zastanawiamy się nad tym, jak powinniśmy zlecić Copywriterowi przygotowanie pewnych tekstów. Natomiast z tym już nie musimy się tak wiele trudzić. Copywriter jest pod tym względem świetnie przygotowany. Jest w stanie odnieść się do naszych potrzeb, przesłać pewne zapytania. I później na podstawie swojego doświadczenia proponuje najlepsze rozwiązanie, czyli wybrane teksty.

Często dobry Copywriter posiada jeszcze brief z dokładnymi pytaniami, który wysyła do klientów. Dzięki niemu jest w stanie poznać firmę Klienta, jego ofertę. A te informacje okazują się bardzo potrzebne, aby później tworzyć na temat danego biznesu pewne teksty.

Nawet, jeśli jeszcze nigdy nie współpracowaliśmy z takim specjalistą od słów, to nie musimy się niczego obawiać. To normalni ludzie, bardzo kreatywni, którzy na pewno dobrze nas potraktują. I co często spotykane, kontakt z nimi okaże się lepszy, niż nawiązywanie współpracy z firmami seo czy agencjami reklamowymi. Warto, abyśmy i o tej kwestii pamiętali.

Zapraszam więc po wartościowy Copywriting Cennik i do Kontaktu!

Copywriting oferta